Brak produktów w koszyku.

Przenieś swoje programy InsERT
do chmury!

Zapewnij swojej firmie najwyższy poziom bezpieczeństwa danych i zyskaj pełny dostęp do swoich programów z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki przeniesieniu systemów InsERT do chmury otwierasz przed swoim biznesem nowe możliwości.

Dlaczego warto przenieść
InsERT do chmury?

Pracuj zdalnie z dowolnego miejsca

Dzięki chmurze masz pełen dostęp do programów InsERT, takich jak Subiekt, Rachmistrz czy Rewizor bez względu na lokalizację. Nie ma znaczenia, czy jesteś w biurze, w podróży, czy pracujesz zdalnie – chmura zapewnia nieograniczony dostęp do wszystkich danych i funkcji, w dowolnym czasie, wszędzie tam, gdzie jest internet. To pełna mobilność, która pozwala Ci zarządzać firmą efektywnie, z każdego miejsca na świecie.

Oszczędność czasu i większa efektywność

Instalacja InsERT w chmurze oznacza ogromną oszczędność czasu. Twoi pracownicy mogą jednocześnie pracować na wspólnej bazie danych, eliminując problemy z synchronizacją czy powielaniem danych. Raporty sprzedażowe, pliki JPK i inne dokumenty generowane są szybko i w jednym miejscu. Dzięki temu Twoja firma działa bardziej efektywnie, a dane są zawsze aktualne i dostępne na bieżąco.

Pełne bezpieczeństwo danych

Przechowywanie danych w chmurze gwarantuje pełne bezpieczeństwo. Wszystkie informacje są szyfrowane, co chroni je przed nieautoryzowanym dostępem. Automatyczne, codzienne kopie zapasowe dodatkowo zabezpieczają dane przed ich utratą na wypadek awarii lub innych zdarzeń. Masz pewność, że Twoje dane są bezpieczne i zawsze dostępne, nawet w sytuacjach awaryjnych.

Redukcja kosztów i elastyczność

Chmura to także realne oszczędności. Dzięki przeniesieniu programów InsERT do chmury nie musisz inwestować w drogie serwery ani ich utrzymanie. Płacisz jedynie za to, co naprawdę wykorzystujesz – liczba dostępów i funkcji może być elastycznie dopasowana do potrzeb Twojej firmy. Oszczędzasz więc na infrastrukturze i zyskujesz elastyczność, której potrzebujesz w dynamicznym środowisku biznesowym.

Systemy InsERT w chmurze

Zapewniamy pełny, otwarty dostęp do takich programów InsERT w chmurze, jak:

  • Seria GT – Subiekt GT, Rewizor GT, Rachmistrz GT, Gratyfikant GT, Gestor GT, Biuro GT
  • Seria nexo i nexo Pro – Subiekt nexo, Subiekt nexo PRO, Rewizor nexo, Rewizor nexo PRO, Rachmistrz nexo, Rachmistrz nexo PRO, Gratyfikant nexo, Gratyfikant nexo PRO Gestor nexo, Gestor nexo PRO, Biuro nexo
  • System ERP Navireo

Programy InsERT
w chmurze – cena

Koszt przeniesienia programów InsERT do chmury jest zależny od wielu czynników i dopasowany do indywidualnych potrzeb każdej firmy. Cena wdrożenia może różnić się w zależności od:

  • Specyfiki branży,
  • Wielkości przedsiębiorstwa,
  • Liczby użytkowników i funkcji, które mają być dostępne,
  • Wybranego pakietu oprogramowania.

Skonfiguruj swoją
chmurę

Sprawdź cenę sam!

Nasz kalkulator umożliwia samodzielne przygotowanie wyceny dostosowanej do Twoich potrzeb. Cały proces jest:

  • Darmowy – nie ponosisz żadnych kosztów
  • Niezobowiązujący – to tylko wycena
  • Intuicyjny – sam decydujesz o konfiguracji

Po wypełnieniu formularza otrzymasz szczegółową wycenę. To Ty zdecydujesz, czy chcesz złożyć zamówienie.

Konfigurator TerraCloud - Zamów Chmurę
1
Podstawowe pytania
2
Dodatkowe opcje
3
Podsumowanie
4
Dane firmy

Skonfiguruj swoją chmurę

Odpowiedz na kilka pytań, aby dobrać optymalne parametry dla Twojej firmy

Wybierz system, który chcesz uruchomić w chmurze
Liczba osób, które będą jednocześnie pracować w systemie. Każdy użytkownik wymaga osobnej licencji dostępu zdalnego (RDS).
Każdy użytkownik = 1 licencja RDS (40 zł/mies)
Podmioty to firmy, oddziały lub jednostki organizacyjne, które będą prowadzone w systemie.
Lokalizacje to miejsca pracy (biura, oddziały, punkty), z których zespół będzie łączył się do chmury przez Internet.
Urządzenia to drukarki etykiet, urz. fiskalne, które mogą być podłączone do chmury i współdzielone przez wszystkich użytkowników. Możesz wybrać kilka opcji.

Dodatkowe opcje

Rozszerz funkcjonalność chmury o dodatkowe usługi i przestrzeń dyskową

GB + 0,8 zł/GB miesięcznie (możesz zamówić wielokrotności 10GB)

Co to jest dodatkowa przestrzeń?

Standardowo każdy pakiet zawiera 100 GB dysku SSD. Dodatkowa przestrzeń to miejsce poza tym limitem, które możesz wykorzystać na:

  • Kopie zapasowe (backupy) danych
  • Archiwum starszych plików i dokumentów
  • Przechowywanie większej ilości danych firmowych
  • Rozbudowane bazy danych
Jeśli masz konkretną datę, kiedy chcesz rozpocząć pracę w chmurze - podaj ją tutaj. W przeciwnym razie uruchomimy chmurę w ciągu 24h.
Opcjonalne usługi, które zwiększą bezpieczeństwo i komfort pracy w chmurze. Możesz je dodać teraz lub w dowolnym momencie później.
+70 zł/miesiąc
+399 zł/miesiąc
Wycena indywidualna po kontakcie

Twoja konfiguracja

Sprawdź wybrane opcje i cenę - wszystko w jednym miejscu

Abonament miesięczny: 599 zł/mies
Pierwsza płatność: 599

Dane do zamówienia

Podaj dane firmy do wystawienia faktury i kontaktu


Osoba kontaktowa

Podaj dane osoby, z którą będziemy się kontaktować w sprawie uruchomienia chmury


Oświadczenia i zgody

Aby sfinalizować zamówienie, potrzebujemy Twojej zgody na poniższe warunki

Zainwestuj w rozwój swojej firmy

Zapytaj o KSeF Zobacz wpisy na blogu o
KSeF 2.0