Umowy Serwisowe z ATISOFT –
Kompleksowe wsparcie dla Twojej firmy
Na bazie naszych wieloletnich doświadczeń oraz współpracy z Klientami, stworzyliśmy pakiety serwisowe, które nasz zespół konsultantów, wdrożeniowców i programistów świadczy w obszarze wsparcia oprogramowania Insert. Dzięki naszej specjalistycznej wiedzy oraz 20-letniemu doświadczeniu, jako Autoryzowany Partner Insert, oferujemy pełne wsparcie techniczne i merytoryczne w zarządzaniu oraz rozwoju oprogramowania.

Dlaczego warto wybrać
umowę serwisową?
Nasze umowy serwisowe to najlepsze rozwiązanie dla firm, które wymagają stałego wsparcia, szybkiego czasu reakcji oraz dostępności naszych specjalistów. Dedykowane są szczególnie firmom z indywidualnymi rozwiązaniami, które potrzebują stałego monitoringu i wsparcia.
Dla kogo są umowy serwisowe?
Zakres usług w ramach
umowy serwisowej
Opieka merytoryczna
Opieka techniczna
Jak realizujemy umowę
serwisową?
Dla sprawnej realizacji zadań, wszystkie zgłoszenia serwisowe odnotowujemy w naszym systemie zgłoszeniowym. Preferujemy zgłaszanie zleceń za pomocą wiadomości e-mail, co zapewnia szybką reakcję i skuteczną obsługę.
Jak zgłaszać zlecenia?
Realizacja zleceń przez ATISOFT
Po zgłoszeniu serwisowym nasz zespół natychmiast przydziela odpowiednią osobę do realizacji zadania. Klient zostaje powiadomiony mailowo o przypisaniu zgłoszenia, a kolejne kroki są podejmowane przez dedykowanego specjalistę w ścisłej współpracy z osobą zgłaszającą.

