Brak produktów w koszyku.

Umowy Serwisowe z ATISOFT –
Kompleksowe wsparcie dla Twojej firmy

Na bazie naszych wieloletnich doświadczeń oraz współpracy z Klientami, stworzyliśmy pakiety serwisowe, które nasz zespół konsultantów, wdrożeniowców i programistów świadczy w obszarze wsparcia oprogramowania Insert. Dzięki naszej specjalistycznej wiedzy oraz 20-letniemu doświadczeniu, jako Autoryzowany Partner Insert, oferujemy pełne wsparcie techniczne i merytoryczne w zarządzaniu oraz rozwoju oprogramowania.

Dlaczego warto wybrać
umowę serwisową?

Nasze umowy serwisowe to najlepsze rozwiązanie dla firm, które wymagają stałego wsparcia, szybkiego czasu reakcji oraz dostępności naszych specjalistów. Dedykowane są szczególnie firmom z indywidualnymi rozwiązaniami, które potrzebują stałego monitoringu i wsparcia.

Dla kogo są umowy serwisowe?

Dla firm, dla których system informatyczny jest kluczowy do codziennego funkcjonowania.

Dla firm, gdzie przestoje systemów IT mogą generować wysokie straty.

Dla najbardziej wymagających Klientów, którzy oczekują szybkiego i skutecznego wsparcia oraz rozwoju oprogramowania.

W ramach umowy serwisowej często opracowujemy indywidualne usługi, które dostosowujemy do specyficznych potrzeb Klienta, ustalając priorytety współpracy.

Zakres usług w ramach
umowy serwisowej

Opieka merytoryczna

Wsparcie użytkowników w codziennej pracy z oprogramowaniem Insert.

Szkolenia z zakresu funkcjonalności oprogramowania.

Wspólne tworzenie procedur optymalizujących korzystanie z systemów Insert.

Konsultacje dotyczące rozbudowy lub usprawnień oprogramowania.

Modyfikacje i rozwój nowych funkcjonalności na zamówienie.

Opieka techniczna

Aktualizacje oprogramowania Insert na serwerze i stanowiskach roboczych.

Archiwizacja oraz weryfikacja baz danych.

Konfiguracja pracy zdalnej dla użytkowników.

Zewnętrzna archiwizacja danych na urządzeniach NAS.

Monitorowanie działania serwera, w tym systemów Insert i baz danych SQL.

Aktualizacje oprogramowania serwerowego.

Realizacja innych uzgodnionych zadań cyklicznych.

Jak realizujemy umowę
serwisową?

Dla sprawnej realizacji zadań, wszystkie zgłoszenia serwisowe odnotowujemy w naszym systemie zgłoszeniowym. Preferujemy zgłaszanie zleceń za pomocą wiadomości e-mail, co zapewnia szybką reakcję i skuteczną obsługę.

Jak zgłaszać zlecenia?

  • Telefon: Dedykowany numer telefonu dla Klientów, którzy z różnych powodów nie mogą skorzystać z e-maila.

Realizacja zleceń przez ATISOFT

Po zgłoszeniu serwisowym nasz zespół natychmiast przydziela odpowiednią osobę do realizacji zadania. Klient zostaje powiadomiony mailowo o przypisaniu zgłoszenia, a kolejne kroki są podejmowane przez dedykowanego specjalistę w ścisłej współpracy z osobą zgłaszającą.