Brak produktów w koszyku.

atiTaskMaster

Zautomatyzuj powtarzalne zadania i odzyskaj czas

Oszczędzaj nawet kilka godzin dziennie dzięki automatyzacji powtarzalnych zadań. AtiTaskMaster to Twoje osobiste wsparcie dla oprogramowania Insert. Generuje raporty, wysyła maile, tworzy dokumenty, rozlicza płatności, synchronizuje dane między systemami i wiele więcej. Sam decydujesz o kolejności wykonywanych zadań i masz nad nimi pełną kontrolę.

Wybrane funkcjonalności AtiTaskMaster

Automatyczne tworzenie dokumentów

System automatycznie tworzy zamówienia, faktury i dokumenty magazynowe na podstawie danych z zewnątrz. Zakłada nowe lub rozpoznaje istniejące kartoteki klientów, produkty, uwzględniając politykę cenową oraz rabaty. Gotowe dokumenty bez ręcznego wprowadzania.

Generowanie i wysyłka raportów

Twórz automatycznie zaawansowane raporty sprzedaży, stanów magazynowych, finansowe a następnie wysyłaj emailem z załącznikami. Wybierz częstotliwość (codziennie, co tydzień) i odbiorców – system zadba o resztę.

Wymiana dowolnych formatów plików

Automatyczna komunikacja FTP/FTPS z partnerami. System pobiera pliki z serwerów dostawców, przetwarza je i wysyła wyniki z powrotem. Obsługuje CSV, XML, Excel, TXT, EDI – wszystko archiwizowane i monitorowane.

Rozpoznawanie i rozliczanie płatności

Automatyczne księgowanie płatności z PAYU, GLS, PayPal i innych systemów. System pobiera pliki transakcji, tworzy dekrety w RewizorGT, przypisuje płatności do faktur i wysyła raport do księgowości – wszystko bez ręcznej pracy.

Wykonywanie skryptów

Uruchamiaj własne skrypty i programy jako część automatycznych procesów. Przetwarzaj pliki, wykonuj optymalizacje, konwertuj formaty – pełna elastyczność w budowaniu niestandardowych workflow.

Synchronizacja z zewnętrznymi systemami

Automatyczna integracja z marketplace (Empik, Allegro, Amazon, Shoper) i platformami B2B. Import zamówień do systemu, eksport stanów na platformy sprzedażowe, wymiana danych z dostawcami w obszarze towarów lub konrahentów – wszystko dzieje się automatycznie 24/7.

Przykładowe scenariusze użycia

Import zamówień z dedykowanej platformy

SCENARIUSZ

Pracownik hurtowni przepisywał ręcznie do 100 zamówień dziennie z dedykowanej platformy B2B. Powodowało to pomyłki oraz wydłużało czas realizacji. Wdrożenie automatyzacji pozwoliło na przetworzenie zamówienia w prosty plik tekstowy, odebranie go z serwera FTP, wczytanie do systemu magazynowego wraz z komunikatem dla magazynu.

PRZED
  • - Ręczne przepisywanie
  • - 3 min/zamówienie
  • - Ryzyko błędów
  • - Opóźnienia w realizacji

3 h/dzień

stracone na rutynę

PO
  • - Automatyczny import co 5 min
  • - Dokumenty "na gotowo" w systemie
  • - Rozpoznawanie danych
  • - Email do magazynu

~10 min/dzień

tylko kontrola

Kontrola niezapłaconych faktur przez klientów

SCENARIUSZ

Kilka godzin tygodniowo na zajmowanie się listą niezapłaconych należności. Każdy pracownik z osobna generował listę klientów, którymi się opiekował, zapisywał do Excela i kontaktował się z kontrahentem. Po wdrożeniu: każdy poniedziałek o 8:00 wszyscy opiekunowie dostają gotowy raport Excel z listą dłużników (nazwa, kwota, termin, telefon, email). Pełna automatyzacja = 160h rocznie.

PRZED
  • - Ręczne sprawdzanie rozrachunków
  • - Ustalanie danych kontaktowych
  • - Tworzenie list w Excelu
  • - Opóźnienia w windykacji

10 h/tydzień

ciągle to samo zadanie

PO
  • - Automatyczny raport co tydzień rano
  • - Wszystkie dane w jednym miejscu
  • - Gotowa lista na e-mailu
  • - Poprawa skuteczności egzekwowania płatności

0 h/tydzień

pełna automatyzacja

Rozliczanie płatności za pobraniem Kurier GLS

SCENARIUSZ

3500 transakcji GLS za pobraniem miesięcznie. Ręczne rozliczanie (pobranie pliku CSV, sprawdzenie z fakturami, księgowanie w RewizorGT). Po automatyzacji: system samodzielnie pobiera plik z GLS, tworzy dekrety i przypisuje płatności do faktur. Skuteczność ponad 95% – pozostałe wymagają ręcznej weryfikacji.

PRZED
  • - 3500 transakcji miesięcznie
  • - Ręczne pobieranie pliku CSV
  • - Sprawdzanie z fakturami
  • - Księgowanie w systemie

20 h/miesiąc

żmudnej i odpowiedzialnej pracy

PO
  • - Automatyczne pobranie z GLS
  • - Tworzenie dekretów
  • - Przypisywanie płatności do faktur
  • - Ponad 95% skuteczności

~1 h/miesiąc

kontrola rozliczenia

Jak wygląda proces wdrożenia

Analiza potrzeb

Szczegółowe rozpoznanie procesów i możliwości optymalizacji w Twojej firmie.

Dobór mikrozadań

Identyfikacja i planowanie kolejności konkretnych operacji w naszym workflow.

Konfiguracja rozwiązania

Przygotowanie plików konfiguracyjnych i połączeń z systemami ERP oraz zewnętrznymi

Testy i wdrożenie

Weryfikacja poprawności działania i uruchomienie na środowisku produkcyjnym.

Najczęściej zadawane pytania

Nie, atiTaskMaster działa jako niezależna aplikacja, która łączy się z Twoim systemem (Insert, SubiektGT, RewizorGT, Navireo) przez standardowe połączenie SQL. W specyficznych przypadkach może być wymagana Sfera dla Insert.

Typowe wdrożenie trwa od 2 do 5 dni roboczych, w zależności od złożoności procesów i liczby integracji. Proste scenariusze (np. automatyczne raporty) można uruchomić już pierwszego dnia.

Tak, po przeszkoleniu możesz samodzielnie konfigurować nowe zadania poprzez edycję pliku config.xml. Udostępniamy szczegółową dokumentację techniczną. Oferujemy również wsparcie techniczne przy bardziej zaawansowanych konfiguracjach.

atiTaskMaster współpracuje ze wszystkimi systemami z rodziny Insert (linia GT, nexo oraz Naviero). System może również integrować się z zewnętrznymi platformami jak Allegro, Amazon, Empik, Shoper oraz systemami płatności (PAYU, GLS, PayPal).

Koszt licencji zależy od liczby automatyzowanych procesów i specyfiki Twojej firmy. Oferujemy elastyczne modele licencjonowania – zarówno jednorazowy zakup, jak i subskrypcję miesięczną. Skontaktuj się z nami, aby otrzymać wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb.

Tak, atiTaskMaster może pracować całodobowo według zdefiniowanego harmonogramu. Możesz ustawić automatyczne wykonywanie zadań o określonych godzinach (np. codziennie o 7:00), w określone dni tygodnia lub co kilka minut – w zależności od potrzeb.

System posiada zaawansowane mechanizmy monitoringu i logowania. W przypadku błędu automatycznie tworzy szczegółowy log, przenosi problematyczny plik do katalogu błędów i może wysłać powiadomienie email. Dzięki temu szybko zidentyfikujesz i rozwiążesz problem.

Dla kogo atiTaskMaster

  • Właściciele firm i pracownicy – niezależnie od tego, jaką rolę pełnisz w firmie, na pewno poświęcasz wiele czasu na powtarzalne czynności. Dzięki atiTaskMaster możemy to zautomatyzować.
  • Posiadacze oprogramowania Insert (GT, nexo, Navireo) – aplikacja jest kompatybilna z całą rodziną programów Insert m.in. SubiektGT/nexo, RewizorGT/nexo oraz programem Navireo.
  • Przedstawiciele dowolnej branży – rozwiązanie jest uniwersalne. Znajdzie zastosowanie niezależnie czy prowadzisz hurtownię, sklep internetowy, biuro rachunkowe czy firmę produkcyjną. Automatyzacja procesów przyspiesza pracę i redukuje błędy.

Z chęcią doprecyzujemy wszystkie szczegóły i pomożemy w pełni dopasować atiTaskMaster do Twoich potrzeb. Skontaktuj się z nami, a przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę

    Zadaj pytanie!

    Zapytaj o KSeF Zobacz wpisy na blogu o
    KSeF 2.0