Atisoft > Programy InsERT

Programy InsERT

Systemy IT

idealnie dopasowane do potrzeb Twojej firmy

InsERT od 25 lat tworzy programy dla małych i średnich firm – systemy do usługi sprzedaży, księgowości, finansów, kadr i płac, zarządzania relacjami z Klientami, aplikacje do prowadzenia e-sklepu czy fakturowania online, a także kompleksowy system ERP.

Oprogramowanie cenione jest między innymi za:

  • bogatą funkcjonalność
  • wysoką niezawodność
  • intuicyjność i prostotę obsługi
  • możliwość rozbudowy o rozwiązania autorskie
  • wysoką jakość i przystępną cenę

Systemy sprzedaży InsERT to skuteczne i niezawodne programy wspomagające obsługę sprzedaży.
Oferta firmy InsERT obejmuje następujące programy wspomagające pracę działów handlowych i produkcyjnych:

Navireo

Navireo to zintegrowany system informatyczny wspomagający zarządzanie. Przeznaczony jest dla przedsiębiorstw, które poszukują nowoczesnego i niezawodnego narzędzia usprawniającego działalność firmy. System został stworzony z myślą o firmach średnich, ale może być z powodzeniem stosowany również przez małe i duże przedsiębiorstwa. Posiada pełną gamę funkcji potrzebnych do sprawnego zarządzania przedsiębiorstwem – od obsługi działu handlowego, sklepu i magazynu, przez operacje księgowe i finansowe (deklaracje skarbowe i ZUS, rozrachunki, księgi rachunkowe), po prowadzenie działu kadr i naliczanie wynagrodzeń dla pracowników. Dostosowany jest do obowiązujących w Polsce przepisów oraz do wymogów Unii Europejskiej.

Portal Biura to wygodna aplikacja webowa będąca miejscem kontaktu klienta z biurem rachunkowym. System jest w pełni zintegrowany z programami księgowymi wykorzystywanymi w biurach rachunkowych: Rewizorem nexo, Rewizorem GT, Rachmistrzem nexo i Rachmistrzem GT.

Aplikacja oferuje dwie usługi: Dokumenty i Raporty. Obie gwarantują szereg praktycznych funkcji, zarówno dla biur rachunkowych, jak i ich klientów i mogą być wykorzystywane niezależnie od siebie. Biura mogą kupić i udostępnić swoim klientom jedną lub obie usługi.

Korzyści dla biura rachunkowego

Dzięki usłudze Dokumenty biuro rachunkowe może:

  • automatycznie pobierać do programów księgowych dokumenty przesłane przez klienta;
  • wygodnie przeglądać je wszystkie w jednym miejscu;
  • łatwo wprowadzać otrzymane dokumenty do użytkowanego systemu;
  • automatycznie wczytywać dane z faktur (OCR) – aplikacja sama rozpoznaje dane z przesłanego dokumentu, takie jak jego numer, data, kontrahent czy kwota z tabeli VAT, a następnie przenosi je na zapis księgowy podczas jego dodawania;
  • automatycznie informować klienta o postępie prac nad danym dokumentem.

Dzięki usłudze Raporty biuro rachunkowe może:

  • publikować raporty finansowo-księgowe;
  • wygodnie przeglądać raporty wysłane klientowi;
  • ustawiać automatyczne powiadomienia dla klientów (e-mail lub SMS) o nadchodzących terminach podatkowo-składkowych, konieczności dostarczenia dokumentów, rozliczenia się z biurem, wysyłki raportów lub odrzuceniu przesłanych dokumentów.

 

Korzyści dla klienta biura rachunkowego

Dzięki usłudze Dokumenty klient biura rachunkowego może:

  • poprzez chmurę błyskawicznie przesyłać do biura rachunkowego zdjęcia dokumentów (np. zrobione za pomocą smartfona) oraz dokumenty w formacie PDF;
  • wyczerpująco opisywać przesyłane dokumenty;
  • śledzić postęp pracy nad dokumentami.

Dzięki usłudze Raporty klient biura rachunkowego może:

  • wygodnie przeglądać dane raportowe udostępniane przez biuro, takie jak:
  • podsumowanie ewidencji VAT oraz zapisów szczegółowych sprzedaży i zakupu,
  • podsumowanie ksiąg rachunkowych, w tym również ich poszczególne zapisy (dla księgowości uproszonej),
  • podsumowanie rozliczeń wraz ze szczegółami zobowiązań i należności,
  • wynagrodzenia pracowników,
  • podsumowanie zobowiązań wobec instytucji prawnych oraz pracowników, wraz z danymi niezbędnymi do wykonania przelewów;
  • sprawnie operować na raportach udostępnionych przez biuro – filtrować, wyszukiwać oraz sortować, a dla bardziej wnikliwej analizy – eksportować dane (do formatu CSV) lub je drukować;
  • monitorować nadchodzące terminy ustawowe i inne (np. termin dostarczenia dokumentów, termin rozliczenia z biurem);
  • otrzymywać powiadomienia o nadchodzących czynnościach poprzez SMS lub e-mail.

Biuro GT to system przeznaczony dla księgowych i kadrowych zatrudnionych w biurze rachunkowym oraz dla doradców podatkowych. Jest on uzupełnieniem programów księgowych i kadrowo-płacowych z linii InsERT GT (Rachmistrz GT, Rewizor GT, Gratyfikant GT, mikroGratyfikant GT) oraz narzędziem integrującym operacje wykonywane w tych programach.

Biuro GT obsługuje proces generowania plików JPK_VAT. Umożliwia on zbiorcze wygenerowanie i wysyłkę plików JPK_VAT dla klientów biura rachunkowego. Szczegółowe operacje związane z tą opcją to: przygotowanie plików w oparciu o ich statusy, zatwierdzanie plików niezatwierdzonych, wysyłka elektroniczna, pobieranie UPO oraz ich drukowanie. Możliwe jest także ponowne generowanie plików JPK_VAT (przydatne przy poprawie zapisów w ewidencji VAT) oraz ich ponowna wysyłka.

Biuro GT umożliwia sprawną obsługę dużej liczby podmiotów bez konieczności wyboru wszystkich obsługiwanych podmiotów i odszukiwania odpowiedniego modułu administracyjnego. System automatyzuje wykonywanie operacji powtarzalnych, koniecznych do przeprowadzenia w każdym z obsługiwanych podmiotów. W systemie możliwe jest także automatyczne modyfikowanie najważniejszych parametrów programów księgowych i kadrowych. Jest to program intuicyjny w obsłudze, którego zadaniem jest przede wszystkim znaczne przyspieszenie pracy osób zatrudnionych w biurze rachunkowym.

Biuro GT zawiera mechanizmy pozwalające na łatwe harmonogramowanie pracy biura i kontrolowanie niektórych operacji wykonywanych przez biuro rachunkowe. Program ułatwia zarządzanie czynnościami administracyjnymi na wielu bazach danych – przede wszystkim przy archiwizacji i konwersji baz danych. System generuje także odpowiednie raporty ułatwiające rozliczanie pomiędzy biurem rachunkowym a jego klientami.
Funkcjonalność Biura GT ogólnie można podzielić na dwie płaszczyzny działania. Pierwsza to wspomaganie pracy z programami linii InsERT GT, druga to funkcje, które ułatwiają planowanie rozmaitych zadań i kontrolują pracę całego biura.

Funkcje, które wspomagają pracę z programami linii InsERT GT:

  • obsługa Jednolitego Pliku Kontrolnego: generowanie, wysyłka z podpisem kwalifikowanym, odbiór i wydruk Urzędowego Poświadczenia Odbioru
  • obsługa Jednolitego Pliku Kontrolnego: generowanie, wysyłka z podpisem kwalifikowanym, odbiór i wydruk Urzędowego Poświadczenia Odbioru;
  • zbiorcze naliczanie i wydruk deklaracji skarbowych oraz ich elektroniczną wysyłkę; zbiorcze naliczanie i eksport deklaracji ZUS do pliku XML, które są następnie wczytywane przez program Płatnik;
  • wydruk księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji VAT;
  • zbiorcze archiwizowanie i dearchiwizowanie baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
  • zbiorcza konwersja baz danych podmiotów obsługiwanych przez biuro rachunkowe;
  • ustawianie wybranych parametrów administracyjnych dla wielu podmiotów (kopiowanie wzorców wydruku, kartotek instytucji US i ZUS i Innych).

Funkcje ułatwiające zarządzanie biurem rachunkowym:

  • zarządzanie listą podmiotów obsługiwanych przez biuro;
  • zarządzanie personelem i uprawnieniami;
  • zaawansowane opisywanie podmiotów za pomocą definiowalnych procesów.

zarezerwuj.pl to wygodna aplikacja webowa umożliwiająca kompleksowe zarządzanie rezerwacjami i rejestracjami online. Dzięki intuicyjnemu panelowi błyskawicznie można dodać do systemu rezerwacje telefoniczne, internetowe i złożone bezpośrednio na miejscu. Z kolei klienci zyskują możliwość łatwej i szybkiej rezerwacji , bez względu na to, gdzie przebywają.

zarezerwuj.pl pozwala szybko i niezawodnie zarządzać obsługą rejestracji, wyszukiwać wolne terminy i kontaktować się z klientem. Aplikacja automatyzuje te procesy i znacząco skraca czas niezbędny do dokonania rezerwacji. Dzięki temu rośnie zadowolenie klientów, komfort pracowników i przychody firmy.

Z aplikacji korzystają przedsiębiorcy z wielu różnych branż, m.in. restauracje, hotele, salony fryzjerskie i kosmetyczne, warsztaty samochodowe, przychodnie i gabinety lekarskie, firmy transportowe, firmy świadczące usługi serwisowe.

 

Rezerwacji można dokonywać na 3 sposoby:

  • na miejscu – rezerwacje zgłoszone telefonicznie lub na miejscu obsługiwane są poprzez intuicyjny terminarz na komputerze;
  • poprzez stronę www – dzięki estetycznemu widgetowi na stronie internetowej firmy klienci mogą rezerwować zasoby online;
  • smartfony – klienci mogą szybko i wygodnie dokonywać rezerwacji na mobilnej stronie www firmy.

Funkcje aplikacji zarezerwuj.pl

  • terminarz – łatwy w obsłudze i wielofunkcyjny kalendarz, który ułatwia zarządzanie rezerwacjami;
  • wyszukiwarka terminów – szybkie wyszukiwanie terminów oraz filtrowanie wybranych rezerwacji według różnorodnych parametrów;
  • klienci – lista klientów wraz historią rezerwacji, danymi kontaktowymi i notatkami oraz ich statusy (zwykły, VIP);
  • usługi – nadawanie im nazw, opisów, czasu trwania i kolorowych etykiet, a także wybór usług, których rezerwacja wymaga wcześniejszego opłacenia;
  • zasoby (osoby/sprzęt/pomieszczenia) – pełna edycja zasobów, definiowanie nazw, zdjęć, godzin dostępności, kolorów etykiet, adresów mailowych i numerów telefonów;
  • kategorie zasobów – możliwość definiowania nazwy kategorii i rodzaju zasobów;
  • powiadomienia SMS i e-mail – pełne zarządzanie wiadomościami;
  • wyjątki dostępności (nieobecności, urlopy itp.) – określanie niedostępnych terminów, osób i zasobów;
  • formularze na www (widgety) – możliwość osadzenia na stronie internetowej przycisku wywołującego formularz rezerwacji lub pełen formularz wkomponowany w treść strony; zarządzanie treścią, wyglądem i konfiguracją;
  • raporty – rankingi popularności usług, zasobów, klientów i metod płatności oraz przychodów z rezerwacji konkretnych usług;
  • dokumenty – cennik rezerwacji, grafiki pracowników i zasobów, możliwość ich pobierania i drukowania;
  • zgody RODO, zgody marketingowe;
  • płatności online – aktywacja i konfiguracja konta Przelewy24, które pozwala na obsługę płatności online;
  • integracja z Zoomem – możliwość prowadzenia wideokonferencji, spotkań online, rozmów audio oraz przesyłania dowolnych plików.

System zarządzania relacjami z klientami, współpracujący z Subiektem GT

Gestor GT to wygodny i elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami. Skutecznie wspiera różnego rodzaju działania handlowe i marketingowe, zapewniając wydajność i komfort pracy. Jego wszechstronność i możliwość dostosowania do własnych potrzeb sprawiają, że program może być wykorzystywany w firmach o dowolnej specjalizacji.

Gestor GT przeznaczony jest dla wszystkich tych, którzy w centrum zainteresowania stawiają klienta. Sprawdza się m.in. w dziale handlowym, marketingu, dziale obsługi klienta, sekretariacie itp. Jest też przydatnym narzędziem dla menedżerów.

Gestor GT w czytelny sposób udostępnia wszystkie zgromadzone w systemie dane dotyczące klientów. Pozwala starannie wyselekcjonować grupę docelową, dzięki czemu możliwe jest lepsze dostosowanie działań do konkretnych osób. Ułatwia podejmowanie trafnych decyzji oraz przygotowanie odpowiednich strategii sprzedaży na podstawie różnych zestawień. A wszystko to za pomocą kilku ruchów. Program został skonstruowany tak, by zaoszczędzić czas i zapewnić maksymalną efektywność przy stosunkowo niskim nakładzie pracy.

Gestor GT jest częścią linii InsERT GT. Może działać samodzielnie lub współpracować z systemem sprzedaży Subiekt GT.  Dzięki ścisłemu powiązaniu tych programów możliwe jest korzystanie ze wspólnej kartoteki kontrahentów i towarów, wraz ze wszystkimi poziomami cen, rabatami i promocjami. Integracja z Subiektem GT umożliwia także łatwe wystawianie dokumentów handlowych i obsługę wielu magazynów.

Najważniejsze zalety Gestora GT:

  • szybki dostęp do wszystkich informacji dotyczących klientów: działań, wiadomości, szans sprzedaży, dokumentów wystawionych w Subiekcie GT;
  • planowanie i rejestrowanie w systemie działań takich jak: spotkania, zadania, telefony, listy, faksy i rozmowy internetowe;
  • łatwe wyszukiwanie klienta z dowolnego miejsca w programie;
  • kalendarz pokazujący zakres i termin czynności do wykonania (w widoku miesięcznym, tygodniowym i dziennym) wraz z funkcją przypominania;
  • wbudowany moduł poczty elektronicznej – automatyczne przypisywanie e-maili do odpowiednich klientów, możliwość tworzenia wiadomości zbiorczych (mailing) na podstawie zdefiniowanych szablonów oraz pól autotekstu;
  • dostęp do pełnej historii kontaktów z klientem (działania, wiadomości e-mail, wystawione dokumenty, wiarygodność płatnicza, data ostatniego kontaktu, nazwisko opiekuna klienta, wysokość udzielonych rabatów itd.);
  • możliwość przydzielania zadań oraz sprawdzania postępu prac poszczególnych pracowników;
  • liczne zestawienia (m.in. lejek sprzedaży, prognozowanie sprzedaży, skuteczność sprzedawców, aktywność użytkowników itp.), także generowane na podstawie informacji zawartych w Subiekcie GT (np. sprzedaż wg asortymentu, raport o towarach);
  • możliwość dostosowania do własnych potrzeb (m.in. dodawanie własnych zestawień, dostosowanie wydruków, edytowalne słowniki, pola własne, pasek szybkiego dodawania obiektów);
  • powiązania – możliwość tworzenia relacji między obiektami, takimi jak klienci, szanse sprzedaży, działania i wiadomości;
  • biblioteka dokumentów;
  • schowek, w którym można przechowywać różne obiekty (np. zadania, wiadomości, klientów, szanse sprzedaży) do późniejszego wykorzystania;
  • obsługa walut (w tym pobieranie kursów walut przez Internet);
  • wygodny system notatek;
  • strona główna zawierająca listę zadań dla użytkownika oraz prognozę wartości sprzedaży liczoną na podstawie otwartych szans sprzedaży;
  • możliwość otwierania modułów w wielu zakładkach;
  • praca sieciowa wielu użytkowników programu.

Nowoczesny system zarządzania relacjami z klientami, organizujący pracę firmy.

Gestor nexo to program wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Specjalny moduł Zlecenia serwisowe organizuje zarządzanie serwisem, obsługę napraw i reklamacji. Wykorzystuje scenariusze obsługi klienta. Dzięki modułowi można szybko skontrolować ilość potrzebnych części, sprawdzić opłacalność danego zlecenia i mieć pod ręką powiązane z nim dokumenty.

Gestor nexo jest częścią linii InsERT nexo. Ścisła integracja z systemem sprzedaży Subiekt nexo umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Najważniejsze możliwości Gestora nexo:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.

Obsługa RODO:

  • cele i zgody na przetwarzanie danych;
  • obowiązki informacyjne;
  • ochrona danych;
  • prawo do zapomnienia (anonimizacja);
  • rejestr czynności przetwarzania.

Rozszerzona wersja systemu zarządzania relacjami z klientami, wzbogacona o wiele dodatkowych rozwiązań.

Gestor nexo PRO to elastyczny system wspomagający budowanie trwałych relacji z klientami oraz zarządzanie pracą w firmie. Dzięki automatyzacji różnych czynności pozwala zaoszczędzić czas, zapewniając większą wydajność i efektywność.

Gestor nexo PRO umożliwia m.in: ewidencjonowanie szczegółowych danych klientów wraz z historią kontaktów, przedstawianie i negocjowanie ofert oraz prowadzenie korespondencji mailowej czy zbiorczą wysyłkę maili za pomocą wbudowanego klienta pocztowego. Działa również w obszarze wewnątrzfirmowym, organizując i usprawniając pracę – pozwala planować wykonanie zadań wraz z delegowaniem ich na pracowników, monitorować postępy w wykonywaniu prac, rezerwować ogólnodostępne zasoby w firmie (np. pojazdy służbowe).

Gestor nexo PRO jest rozszerzoną wersją Gestora nexo – oprócz pełnej funkcjonalności standardowego systemu zawiera wiele dodatkowych rozwiązań, dzięki którym możliwe jest łatwe dostosowanie programu do specyficznych potrzeb firmy (tworzenie rozszerzeń i dodawanie indywidualnych rozwiązań, własne pola, słowniki, flagi, raporty, wzorce wydruku itp.).

Gestor nexo PRO jest ściśle zintegrowany z systemem sprzedaży Subiekt nexo, co umożliwia m.in. korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji oraz łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.

Podstawowe możliwości Gestora nexo PRO:

  • przechowywanie i łatwe wyszukiwanie z każdego miejsca w systemie danych klientów z uwzględnianiem danych istotnych dla CRM;
  • ewidencjonowanie historii kontaktów z klientem, wykonanych działań z jego udziałem, przedstawionych ofert i procesów ofertowych, wystawionych dokumentów handlowych;
  • definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów (zestawów klientów);
  • wszechstronna obsługa ofert dla klientów, a także wielu ofert w ramach jednego procesu ofertowania oraz ich zbiorcze generowanie;
  • przetwarzanie ofert w dokumenty magazynowe i handlowe (wymagana licencja na Subiekta nexo);
  • obsługa wielu walut na ofertach;
  • planowanie i wykorzystywanie promocji;
  • wysyłanie indywidualnych lub masowych wiadomości SMS (np. sprzedażowych do klientów, windykacyjnych do kontrahentów, informacyjnych do pracowników);
  • planowanie i wykonywanie działań (zadań, spotkań, telefonów, faksów, listów, notatek, rozmów internetowych, wiadomości e-mailowych) zarówno dotyczących klientów, jak i niepowiązanych z klientami;
  • przypomnienia o zaplanowanych działaniach oraz rejestrowanie czasu wykonania działań;
  • planowanie i wykonywanie akcji automatycznych w działaniach;
  • możliwość wymiany informacji między uczestnikami poprzez komentarze w działaniach, procesach ofertowych oraz zleceniach serwisowych;
  • dla zleceń serwisowych możliwość generowania automatycznych działań, powiadomień w formie wiadomości e-mail oraz SMS;
  • ewidencjonowanie i rezerwowanie ogólnodostępnych zasobów firmowych (np. samochodów służbowych);
  • wielowidokowy kalendarz z zaplanowanymi czynnościami;
  • łatwe zarządzanie wiadomościami e-mail poprzez wbudowanego klienta pocztowego obsługującego protokół IMAP;
  • tworzenie zbiorczych wysyłek e-maili z użyciem autotekstów;
  • narzędzia usprawniające obsługę e-maili, m.in. sprawdzanie poprawności pisowni (w języku polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim), kontrola obecności załączników, reguły wiadomości itp.;
  • system raportowania z możliwością przetwarzania wyników raportów;
  • biblioteka załączników umożliwiająca ewidencjonowanie zewnętrznych plików (np. umów w formacie pdf);
  • oznaczanie obiektów flagami;
  • możliwość pracy jedno- i wielostanowiskowej;
  • możliwość przeniesienia danych z Gestora GT.


Dodatkowe rozwiązania dostępne w wersji PRO:

  • Sfera dla Gestora – możliwość tworzenia własnych rozwiązań (szczegółowy opis i dokumentacja techniczna w nexo SDK – pobierz);
  • oferty wielowariantowe;
  • tzw. punkty rozszerzania – możliwość rozszerzania logiki biznesowej o własne algorytmy (np. własne definicje zestawów dynamicznych klientów, własne akcje automatyczne);
  • zaawansowane pola własne wraz ze słownikami własnymi (klienci, oferty, działania, procesy ofertowe, asortyment);
  • wydruki własne;
  • raporty własne;
  • flagi własne definiowane dla konkretnych obszarów biznesowych (np. dokumentów sprzedaży);
  • dedykowane widoki w modułach;
  • definiowanie własnych ról użytkowników;
  • definiowanie oddziałów;
  • definiowanie wielu dostawców w danych asortymentu;
  • obsługa zamienników asortymentu;
  • biblioteka załączników (powyżej 1000 załączników).

InsERT od 25 lat tworzy programy
dla małych i średnich firm