Atisoft > Usługi

wdrożenie oprogramowania

wdrożenie oprogramowania

Specjalizujemy się we wdrażaniu nowoczesnych rozwiązań do zarządzania dla mikro, małych, średnich oraz dużych przedsiębiorstw.

Obecnie mając duże doświadczenie wdrożeniowe ponad połowa naszych czynności to usługi doradcze, analityczne i szkoleniowe. Codziennie rozwiązujemy problemy naszych Klientów w zakresie wyboru i wdrożenia nowych rozwiązań. Systemy które oferujemy kompleksowo dopasowujemy do Przedsiębiorstwa, jego profilu oraz potrzeb, tak aby uzyskać maksymalną efektywność.

szkolenia

Specjalistyczne szkolenia i konsultacje informatyczne na każdym poziomie zaawansowania.

Oferujemy szkolenia z oprogramowania InsERT, mogą dotyczyć poszczególnych programów lub całego pakietu InsERT. Odbywać się mogą w grupach lub dla osób indywidualnych. Szkolenia prowadzone są u Klienta lub w naszym biurze przez dyplomowanych serwisantów InsERT z bogatym doświadczeniem wdrożeniowym.

Szkolenia pracowników to jedno z ważniejszych zadań przy wdrożeniu. Od przygotowania pracowników do pracy z programem zależy jej efektywność.

specjalistyczne szkolenia

pomoc dla użytkowników

logo-teamviewer

TeamViewer – narzędzie do zdalnej pomocy technicznej dla naszych Klientów. Skorzystaj z doświadczenia autoryzowanych serwisantów

TeamWork – narzędzie do zarządzania projektami i zgłoszeniami serwisowymi Klientów. Aplikacja nie tylko pomaga utrzymać porządek, ale daje też gwarancję tego, że zaplanowane działania zostaną wykonane na czas.

teamwork

umowy serwisowe

Abonament serwisowy jest usługą świadczoną przez Atisoft Sp. Z o.o. w ramach wybranego przez Klienta abonamentu.

Uwagi do abonamentów:

  1. Usługi pracy u Klienta są przewidziane w terenie aglomeracji Warszawy(25km od centrum).
  2. Dodatkowy dojazd (powyżej abonamentu) do Klienta – 100 zł netto.
  3. Najmniejsza jednostka rozliczeniowa jednej wizyty u klienta to 1 godzina, liczona od każdej rozpoczętej godziny pracy serwisanta.
  4. Najmniejsza jednostka rozliczeniowa jednego telefonu pomocy telefonicznej dla klienta to 30 minut.
  5. Najmniejsza jednostka rozliczeniowa pracy zdalnej dla klienta to 30 minut.
  6. W dowolnym momencie Klient może zmienić wersję abonamentu, zmiany będą obowiązywały od następnego okresu rozliczeniowego (1 miesiąc)