Insert Api Roku Insert 2 Insert 3 Insert 4
PhoneSkontaktuj się z nami
(22) 398 32 45, biuro@atisoft.pl
Abonamenty Serwisowe

Abonament serwisowy jest usługą świadczoną przez ATISOFT w ramach wybranego przez Klienta abonamentu. W dowolnym momencie Klient może zmienić wersję abonamentu, zmiany będą obowiązywały od następnego okresu rozliczeniowego (1 miesiąc).

Wersja brązowy niebieski czerwony zielony
Godziny pracy Serwisanta dla Klienta (telefon/TeamViewer*) 3 3 5 5
Godziny pracy Serwisanta u Klienta brak 2 3 7
Czas reakcji tego samego dnia TAK TAK TAK TAK
Cena dodatkowej godz. u Klienta (netto) brak 220 zł 190 zł 180 zł
Cena dodatkowej godz. zdalnie (netto) 180 zł 180 zł 160 zł 160 zł
Cena netto: 490 zł
950 zł 1450 zł 1950 zł

*TeamViewer jest programem wykorzystywanym przez nas do udzielania Klientom pomocy zdalnej poprzez przejęcie pulpitu. Wówczas zarówno Klient jak i Serwisant widzą jeden pulpit przez co mogą szybko i sprawnie rozwiązać każdą wątpliwość.

Uwagi do abonamentów:

  1. Usługi pracy u Klienta są przewidziane na terenie aglomeracji Warszawy (25km od Centrum).
  2. Dodatkowy dojazd (powyżej abonamentu) do Klienta – 60zł netto.
  3. Najmniejsza jednostka rozliczeniowa jednej wizyty u Klienta to 1 godzina, liczona od każdej rozpoczętej godziny pracy serwisanta.
  4. Najmniejsza jednostka rozliczeniowa jednego telefonu pomocy dla Klienta to 15 minut.
  5. Najmniejsza jednostka rozliczeniowa pracy zdalnej dla Klienta to 15 minut.

Oferta obowiązuje do 31.12.2014